Zwroty i reklamacje

1. Aby dokonać reklamacji należy zgłosić reklamację na adres: naturawzywicy@onet.pl. Gdy reklamacja zostanie uznana przez naturawzywicy.pl, należy odesłać przedmiot przesyłką kurierską. Naturawzywicy.pl nie odbiera przesyłek za pobraniem.
2. Po odebraniu przesyłki z reklamowanym przedmiotem naturawzywicy.pl wyśle potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje na konto bankowe Kupującego kwotę w wysokości ceny reklamowanego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki.
3. Zgodnie z obowiązującym prawem Kupujący może zwrócić zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni po odebraniu przesyłki bez podania przyczyny pod warunkiem, że przedmiot nie był wykonany na indywidualne zamówienie, przedmiot nie jest uszkodzony.
Zgodnie z pkt 3 art.38  który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. Aby dokonać zwrotu należy zgłosić ten fakt na adres: naturawzywicy@onet.pl   oraz wypełnić formularz zwrotu towaru ( odstąpienie od umowy) i odesłać go do siedziby firmy a następnie odesłać przedmiot na koszt Kupującego przesyłką kurierską. Naturawzywicy.pl nie odbiera przesyłek za pobraniem.
5. Po odebraniu przesyłki ze zwrotem Naturawzywicy.pl potwierdzi przyjęcie zwrotu na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje wpłaconą wcześniej kwotę, pomniejszoną o koszty wysyłki, na konto bankowe Kupującego.


Prawo do odstąpienia od umowy

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem Na adres:
Emilia Warno
ul. Warszawska 250/78/19
Mińsk Mazowiecki 05-300
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl